Wordpress.jpg-Web Sitesinin Wordpress İçine Aktarılması-cahitsoyman.blogspot.comBu makalede tüm bir web sitesinin bütün sayfalarıyla nasıl wordpress içerisine aktarılacağını anlatmaya çalışacağım.

Localhostumuz da oluştuduğumuz test6 klasörümüzde wordpress kontrol paneline giriş yapıyorum.   

Wordpress Kontrol Panelinde eklentiler sekmesinde arama çubuğuna envato yazıyorum. Gelen sayfada Envato Elements- Photos & Elementor Tempaltes  eklentisini install ediyorum ve aktifleştiriyorum.

Ücretsiz bir Astra temasını kullanacağız. Önce tema kısmından ücretsiz Astra temasını yükledikten sonra Elementor eklentisini yüklüyorum. 

Şimdi de;  size Envato Elements eklentisini  kullanarak sıfırdan web siteleri oluşturmayı göstermek istiyorum. 

Kontrol Panelinde yüklediğimiz  Elements eklentisine tıklayarak sağ panelde açılan sayfada e-posta adresi ile kayıt oluyorum . 



Bundan sonra ki anlatımı aşağıda ki videodan veya youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.