images.png-WordPress de WooCommerce Eklentisiyle E-Ticaret Sitesi Yapma-cahitsoyman.blogspot.com
Bu makalede ; Wordpress de WooCommerce eklentisi ile bir e-ticaret sitesinin nasıl yapıldığını anlatmaya çalışacağım.

Bu sayede sitenizde fiziksel ve dijital ürünler satarak e-ticaret yapabileceksiniz.

Yapacağımız sitede kullanacağımız eklenti, ücretsiz olup wordpress için geliştirilen ve en çok kullanılan WooCommerce eklentisidir.

Bu videonun konusu da,  tamamen bu eklentinin kurulumu, ayarları ve kullanımı ile  ilgili olacaktır.

Böylece herhangi bir kod bilgisine gerek duymadan wordpress ile oluşturacağımız web sitesi üzerinden ürünlerinizi bu eklenti sayesinde kolaylıkla pazarlayabileceksiniz.

Şimdi WooCommerce eklentimizin kuruluma başlayalım.

Wordpres kontrol panelinde eklentiler sekmesinden yeni ekle diyerek üste ki yeni ekle butonuna tıklıyorum ve arama çubuğuna  WooCommerce yazarak eklentiyi aratıyorum.

Açılan sayfada  WooCommerce eklentisini şimdi kur butonuna tıklayarak yükledikten sonra etkinleştir butonu ile de aktif ediyorum.

Şimdi açılan WooCommerce  kurulum sihirbazı ile mağazamızın yapılandırılmasına adım adım başlayalım.

Makalenin bundan sonra ki bölümünü görsel olarak aşağıda ki videodan veya youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.