Photoshop Tasarımını Html ve CSS ye (PSD to CSS) Aktarma-cahitsoymançblogspot.com
Web sitelerinin orijinal web düzenini (Psd dosyasını) Html ve CSS kodlarına dökebilmeyi anlatmaya çalıştığım bu makaleyi izleyen herkes artık kendi web sayfasını kodlayabilecektir.

Photoshopta hazırlanan bir Psd dosyasını Dreamwevar ile HTML ve CSS ye nasıl aktarılır?  Psd dosyasında ki resimler Photoshopta nasıl kesilerek alınır? Renkler, fontlar nasıl psd dosyasından alınarak Html ye aktarılır? 
Bunun gibi merak ettiğiniz bütün konular bu makalede adım adım anlatılmaktadır. 

Bu konuda pek fazla türkçe döküman ve görsel eğitim mevcut olmadığından bende bu açığı düşünerek bir nebze katkım olsun istedim. 

Bu konuyla ilgili ilerleyen günlerde daha fazla örnekle katkıda bulunmak istiyorum.



Bunun nasıl yapıldığını aşağıda ki videodan görsel olarak izleyebilir ve kaynak kodlarını da aşağıda vereceğim linkten indirebilirsiniz.